söndag 18 juli 2010

Fly, fly away little birdie.

Pappa fyllde år för exakt en månad sen, han påpekade det för en kvart sedan. Och vet ni vad jag tänkte på?
Nej, helt fel. Varför skulle jag tänka på hur gammal han blivit, eller att jag missade hans födelsedag. Nej, det var inte i mitt huvud. Eller jo halvt, jag missade ju hans födelsedag. För jag va i RHODOS.
Nu sitter jag här hemma och fryser samtidigt som jag minns tillbaka på tiden för en månad sen, när man precis gjort sig iordning och skulle iväg till en resturang för kvällens middag. Skit också, jävla piss. Vad gör jag här egentligen? :(

Men iaf, sen har vi tjejer snackat om en vinterresa över nyår. Ni vet, fira nyår utomlands. Det hade varit rätt nice, ett helt gäng tjejer. Mmh, sounds very good. Så jag fick ett ryck och satte mig vid datan och kollade genom resor till cran canaria men typ direkt när jag fick upp första hotellet så tryckte jag ner det igen. Klarar det inte, vill för mycket. Vad ska jag ta mig till?  
> HJÄLP! :|


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar