söndag 25 juli 2010

Show NO love, love can get you killed.

Synd att du inte kan aggera moget, trots din ålder är du omognare än jag. Men du är som alla andra killar, det har jag kommit fram till nu. Synd ändå för jag såg potential i dig, men you blew it.
Hoppas du får ett bra liv framöver, eller skit samma egentligen jag bryr mig inte. För i slutändan så är det inte min förlust! :)

Tjeeeeeena! Hur var er lördag då, bra/dålig?  (Har en känsla av att detta inlägget kommer bli långt).
Min var super faktiskt, bortsett från någon liten sak som jag inte tänker nämna alls. Men tänkte uppdatera lite av vad som hände efter att jag skivit det sista inlägget igår.
Jag stack som sagt till almgården/statoil för att möta tjejerna och handla läsk till vodkan vi redan fixat. Sen bar det av till Isabel för förkrök, och vi stannade väl där till halv elva ungefär och sedan drog vi bort till Johan för där fanns den riktiga festen. Sen ja, där var riktigt härligt att vara och kul hade man. I vissa delar iaf. I slutet, precis innan Helena, Nilsson och Olsson skulle dra hade alla som var kvar samlats på uteplatsen och på någon vänster lyckades Stoffe komma på någon underlig låt om mitt namn. Sen slutade de inte sjunga den, stackars mig :(
Jah, jag drog inte hem när Helena och company drog hem utan jag stannade så gick jag med Isabel hem eftersom vi bor ändå åt samma håll. Så jag, Isabel, Pekka och en annan kille började gå mot jägersro lite över 5. Var hemma runt kvart i 6 sen, men då var jag inte så jätte trött så hann ta av mig sminket och borsta tänderna. Och tro mig, det behövdes. Stank rök, och sminket hade suttit på sen förrigår.

> sen måste jag tillägga, att Tjejer jag älskar er! Ni förstår inte hur mycket ni verkligen betyder för mig. Ni gör livet värt att leva, och jag hade inte klarat det utan er. Fyfan alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar