tisdag 13 juli 2010

Mcdonalds två gånger om.

Halluu folket. Haft en trevlig dag? Det har jag haft iaf :)
Vaknade väl runt halv tolv, och jag måste påpeka hur gullig Helena är nyvaken. Så söt. Gick ner och åt frukost och sedan bestämde vi oss för att sola på studsmattan. Riktigt varmt och kvavt trots att det åskade som fan igår ;O
Kort därefter kom Nilsson och joinade oss och det blev massor av snack. Sen hamnde vi på något sätt i gräset där man sedan höll på att somna. Men eftersom vi alla var hungriga bestämde vi oss för att dra till mcdonalds vid Heleneholm. Riktigt mätt blev man, men inte var man nöjd. Så vi drog till Mobilia och köpte glass och sedan en tur in om på donkan igen för att köpa dricka. Vafan, det är ju billigt?
Sedan hem till Helenis igen och ännu en tur på studsmattan, för att sedan få sällskap av Nilssons kompis Josse. Världen är rätt liten ändå, Josse är en tjej som gått i min parallell klass i grundskolan xD Jo, hon gick i Annelis klass.

Sen Helena känner jag ju genom skolan men innan det har vi faktiskt träffats. Typ i 7an när en ny tjej i min klass skulle ha kalas så bjöd hon sina gamla kompisar som då va Helena, Nilsson och Sarah bl.a. Vilket sammanträffande ha? ;)

Men nog om det, tjejerna stack eftersom det blixtrade lite halvt om halvt och de är rädda. Så jag och Helena gick upp för att kolla klart filmen vi såg på igår. "sex-drive" den är faktiskt bra :) Och sen tog jag datan, så nu ligger jag ute i bäddsoffan och snackar med er medan Helena ligger inne i sängen och nannar gott. Jo, hennes föräldrar kom hem en dag för tidigt så de tog tillbaka deras säng, haha.
Men borde väl säga godnatt nu då? eller vad sägs. Börjar få nackspärr så som jag ligger :P

. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar