måndag 19 juli 2010

Brumbrum

Tittut! Så, tell me. Hur var er måndag då? Bra, dålig, tråkig, intressant, hemsk, bäst eller kanske allmänt rolig? Ja, min har väl varit lite olika från minut till minut, hahah. Fast jah, kanske inte rolig direkt.
Har inte gjort så mycket, typ kollat på tv tills pappa kom hem. Sen när mamma och Emma skulle till bion för att se eclipse så fick jag äntligen övningsköra igen. Fast jag måste säga: jag HATAR den bromsen. Bara du rör vid den liiiiite, så sitter du praktiskt talat i fönstret. Gaaah, testa själv! Saknar den gamla bilen, den var helt klockren :(
Men det väl halvt bra och halvt dåligt skulle jag väl säga. Sen körde jag och pappa runt tills vi bestämde oss för att äta på subway, så vi körde in vid svågertorp och åt där borta. Sen när vi körde därifrån gick körningen betydligt bättre. Om ni frågar mig vill säga, fast jag tror nog att pappa instämmer.
Nu ska jag typ föna och platta håret, och se vad som finns på tv. Känns som denna kvällen kommer bli lika tråkig som igår. Men vi får la se, känns som om jag säger de mycket nu sista tiden?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar