tisdag 6 juli 2010

What doesn't kill you, only makes you stronger

Här är skit varmt! Seriöst, fast jag får väl också skylla mig själv så jag sitter med både tv och data på , stängd dörr och fönster. Men vill inte öppna fönstret eftersom då kommer alla mygg och sådant skit in. Innan jag somnade igår så hann jag ta ihjäl en långben, en mygga och en sjukt stor mal. Rena katastrofen, och eftersom jag har fått in den idèen i huvudet att om jag slänger de döda djuren i min papperskorg så kommer deras släktingar in i mitt rum. Så därför slänger jag dem i papperskorgen i köket så kommer släktingarna dit istället. Jag är wierd, ni behöver inte säga det till mig x'D

Iaf, dagen har varit en ren slappedag. Ni vet ju redan hur jag vaknade, men efter jag vaknat kollade jag på tv en stund med Emma och mamma innan de skulle lämna av bibsan (hund) hos farmor som kommit hem igen ju. De skulle köpa bröd med sig hem så att jag skulle få lite frukost och efter det spårade allt ut.
- de kommer efter en timme, när det egentligen bara ska ta en halvtimme. Gissa om jag var hungrig då.
- mamma har tagit slut på allt smör, och har inte orkat köpa nytt. Vi äter inte alla samma smör i familjen, och jag klarar inte av de andra.

Gaah, jag var inte glad sen. Sjukt hungrig och kunde inte ens äta? Lyckad morgon. Sen har det bara varit tv för hela slanten. Klockan 4 stängdes den dock av, sen gick jag bara omkring och såg lycklig ut. Sen blev det tillslut datan, och här har jag suttit sen dess. Gjorde precis en header till Helenas blogg, ska bli kul och se om hon använder den. Och jah, föresten. Har ni lagt märke till min fina? ;)
Nu ska jag nog stänga ner datan och kolla lite tv, sen blir det att försöka sova i detta underbart varma rum -,-

. godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar