tisdag 27 juli 2010

"Menar du allvar med ditt fucking liv?"

Det hör man typ varje dag, exakt den meningen. Men nu när jag tänker efter så tror jag faktiskt inte att jag hörde den idag. Liya har varit helt väck, hon nästan somnade på lunchen och när Anette väl kom och hämtade oss så trodde hon att hon skulle komma undan med allt. BARA för att hon var så trött. Helt crazy tjej.

Kirseberg, fäladen, drivan, almgården och saaris var de ställen vi jobbade på idag. Tog från 7 på morgonen till halv fyra på eftermiddagen att bli klara. Vilket jobb vi la ner, och efter 3 ställen var vi helt slut. Helt wonderful att vi klarade allting tillslut bara, helt surprised! När jag kom hem däckade jag direkt, vilket faktiskt inte gjorde någonting idag eftersom jag är LEDIG imorgon :D
Så nu ska jag förmodligen hoppa in i duschen lite snabbt och sen se om man får ett samtal eller sms från Liya och se om det händer något ikv. Gör det inte det så blir det sitta hemma och chilla, och tänka på att jag är ledig imorgon. Sen får vi se om Helena, min man, har tid att träffas imorgon. *håller tummarna* .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar