söndag 18 juli 2010

Nästan en spegelbild.

Haaaaaar städat. Äntligen ser de lite bättre ut i mitt rum, shit vad det måste varit skitigt innan. Borde nog tagit en före och efter bild för det har blivit en riktigt förändring.
Jo, så här var det. Nu ska ni få veta. I måndags så sa pappa till mig att imorgon (tisdag) när han kom hem från jobbet så skulle väskorna vara uppackade, de från rhodos, farmorveckan och helenaveckan. Så på tisdagen så tömde jag alla väskorna, bara vände upp och ner på de så att innehållet hamnade utanför istället. Lyckat? I think so, hahah. Sen fick jag till lördag på mig att ha rummet städat men jag misslyckades väl lite med den uppgiften.
Städade inte förrän idag, fast som man säger. Bättre sent än aldrig, eller hur?

Så idag har jag städat, rensat mitt golv från alla kläder och lagt upp de rena i sängen (som töms innan jag går och lägger mig) och dammsugat mitt rum och sen resten av lägenheten. Och nu ser det bra ut igen, ingen jävla svinstia som pappa brukar säga. Stolt över mig själv faktiskt. Åt precis middag, riktigt god var den också. Men nu vet jag inte vad som händer, datan har hunnit bli tråkig för idag så får se om jag sätter mig i storarummet med familjen. Men det är söndag, så tvn dödar väl en innan man ens hunnit sätta en fot utanför rummet? Nja, vi får väl se. Hoppas ni har en rolig söndagskväll iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar