söndag 25 juli 2010

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me!

Det gör självklart ont. Att bli dissad tre gånger, av tre olika killar under loppet av en månad!

Nu är jag tillbaka, missed me?
Sen senaste inlägget hann jag kolla lite på playboy mansion, sen ringde mamma och då stack vi till Ikea med the famlily. Skulle handla tak-lampa till Emma och Saras rum eftersom deras gått isönder. Men att gå på Ikea med mamma dödar, man står på samma ställe i evigheter. Känns knappt som att man kommer någonvart :S
Men när vi väl började närma oss kassorna hittade vi även en väldigt sen födelsedagspresent till mig.
Eftersom vi inte har någon helspegel i vår lägenhet har jag alltid velat ha en sådan, så föräldrarna sa att jag skulle få en i 18års present. Men också att jag skulle få välja ut den själv, så det blev idag :)
Brukar ju inte följa med ut så ofta nu längre. Men när jag skulle lägga den i bilen så knäckte jag min nagel, så jävla ont. Och denna gången var jag ju inte så full som i Rhodos då denna gången kändes det ju mer. Mitt i hela nageln, och det är inte bara den påbyggda delen utan mig egen också. Men den sitter kvar och har inte åkt av så som de gjorde i rhodos. Meeeeen jag som ska bygga om dem på fredag jue :/
Sen gick jag in igen, för vi skulle äta på deras resturang.
Jupp, that's my story. Kommer antagligen något inlägg senare, men det får ni vänta ett tag på. Nu ska jag förmodligen starta tvn och lägga mig i sängen för lite chill innan måndagen åter är här. Puss på er tills nästa gång!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar