söndag 25 juli 2010

Allt i livet händer av en anledning, kanske för en bättre framtid?

Funderar seriöst på att städa lite snabbt, så mitt rum ser lite snyggare ut. Känns helt fullpackat nu när spegeln står där. Och ni anar inte hur skumt det känns att se sig själv varje gång man går in i rummet, men bättre det än att man måste se sig själv innan man går ut ur rummet. Kan ni tänka er vilka skador jag skulle få om jag skulle behöva se mig själv i spegeln varje morgon? Värsta chocken -,-

Men nej, ska ska städa undan det jag orkar. Sen är det ju jobb imorgon, så kanske inte ska städa alldeles för mycket här hemma, haha. Värsta är nog att pappa har ledigt och jag måste gå upp helt själv nu :(
Gäller bara att hoppas på att inte försova sig, fast med tanke på att jag bara sovit 6h imorse så somnar jag iaf snabbt. Sen blir de väl till att ställa massa klockor som väcker mig, men vi hörs imorgon.

. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar