fredag 16 juli 2010

Hey, I'm Johanna Fast from Malmö and you're reading this on blogspot.

Godmorgon, goddag, godmiddag..! Jah, välj och vraka vad som passar er bäst.
Vad ska ni hitta på idag då? Jag KANSKE ska till sjöbo marknad, vettifan vad som händer men man får ju vänta och se. Vi brukar egentligen åka vid tolv (pappa brukar sluta tidigare) men eftersom han inte kommit hem än så vet jag inte om vi ska åka. Emma och Sara säger att vi ska, så jah. Jag får ju se vad som händer. Jah, det får ju ni med ;)

Vaknade för en timme sedan och mamma hade köpt bullar, skit goda. Så det blev extra god frukost idag, tack mamma! Sen gick jag faktiskt in på datan för att lyssna på lite musik, hittade massa bra låtar igår :D Så kommer antaglligen lyssna sönder dem nu x) men det är väl det de är till för?
Men nu ska jag göra en sista sak på datan sen stängs den ner, sen hörs vi när jag kommer tillbaka med nästa inlägg :) Vi hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar