lördag 24 juli 2010

När det inte går som planerat..

Så folket, hur var eran fredag? Min var faktiskt helt random, det som skulle hända hände inte och det som inte skulle hända hände!
Jo, jag skulle ju sova efter förra inlägget eller hur? Och ja, det gjorde jag med. Sen väckte Malin mig av ett samtal och bad mig komma dit eftersom ALLA andra hade hoppat över det. Så jag kom dit runt halv sju någongång och vi chillade lite med vin hemma hos henne. Under kvällen sen så frågade Malin om vi skulle sticka till skeppsbron fast mest under skoj, men jag fick för mig att vi verkligen skulle sticka dit. Helt randomly. Så vi drog på oss kläder, smink och fixade håret. Sen hällde vi i oss det sista av vinet och stack sedan mot bussen. Under denna tiden hade jag även fått med mig party-djuret Olsson så hon mötte upp oss utanför skepps.
En rätt lyckad kväll kan man säga, sen lyckades Malin skaffa skjuts hem så vi var väl hemma runt halv fyra eller något.

Nu har man precis kommit hem, eller ja för en halvtimme sen kanske. Och nu ska man chilla i ca en timme till sen bär det av till swedbank arena för att möta upp Olsson och kolla på en match där det står mellan MFF - AIK. Hur tror ni matchen slutar? Förra matchen förra helgen vann ju AIK, men den fick jag aldrig sett så nu hejar jag gärnet på malmö med Olsson sidan om mig. Go MALMÖ :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar