tisdag 13 juli 2010

I don't do it for the money.

Tjabba tjena hallå :D
Hur mår ni? Jag får hoppas att ni mår bra, annars är det illa ;O
Själv mår jag bra, trots att jag är dödligt varm och sjukt trött. Hahah, sov ju hos Helena igår till idag men denna natten var hemsk. Inte bara de att spindeln vägrade komma fram utan värmen ville fan inte ge med sig. Jag höll på att dö. Men efter att jag lyckats få kanske 1½h sömn så vaknade jag vid halv 4 och jag tror fan ta mig att jag bölade av utmattning -,-
Seriöst det var hemskt inatt. Och den lyckan man upplevde när fläktens kalla luft tillslut nådde en går inte att beskriva. Men tyvärr varade den inte direkt länge. Men jag överlevde iaf, och elva stod jag inte ut mer så jag gick ner och åt frukost med Helenis. Sen ringde jag farmor som kom och hämtade mig vid halv 1 ungefär. Hon håller alltid tiderna x)

Sen när man kommit hem har man inte hunnit göra mycket. Slappade i föräldrarnas sovrum och kollade Hannah montana the movie med systrarna och mamma, men blev för varmt så det fick bli datan. Men det var nog ingen bra idè nu när jag tänker efter, det blir ju så otroligt varmt när datan är igång. Funderar på att stänga ner den igen och se om jag kan sova lite. Känns som att det behövs..
Men jah, tror sängen väntar på mig nu. Så ska kila vidare, så hörs vi senare igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar