fredag 23 juli 2010

Glöm att han kom, glöm att han fanns, glöm att du vet att du aldrig blev hans.

Men god dag! Är ni vakna än?
Äh, skit samma. Jag är vaken och då får jag väl väcka er genom telepati. Slutade elva från jobbet idag, hade inte så många trappor att göra så det var skönt. Nu sitter man här och tänker igenom dagen, och vad man ska hitta på.
3 saker är redan inbokade:

1. Ringa bilskolan och fråga om körlektion
2. Ringa och boka tid för nagelombyggning
3. Soooova, eller vila kanske vi ska kalla det för.

Sen kanske man sticker hem till Malin lite senare. Jag vet inte riktigt, alla andra hoppar ju av så jah. Men nej nu ska jag stänga ner datan (så fort jag fått tag på alla telefon nummer jag behöver) sen ska jag ringa mina samtal sen väntar sängen. Men vi hörs väl sen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar