måndag 5 juli 2010

They say perfection is just right around the corner..

Goddagens. Känns konstigt att blogga igen, var så länge sen man gjorde det ordentligt. Men det är väl dags att börja komma igång igen, i think.

Vet ni en sak jag hatar?
- Jo, att vakna av byggarbetare. Hade de varit snygga och stått i mitt rum hade det inte varit någon fara, men när de jobbar med teglet på huset och det gör så att hela byggnaden skakar gör mig förbannad. Okej, jag har ingen rätt att klaga i detta fallet. För de fixar antagligen något som är fel, och klockan var kvart i tolv på dagen. Men ändå, oehört störande att behöva vakna på det sättet när man egentligen bara vill sova vidare en stund till. Och att männen inte är ett skit snygga heller gör ju inte situationen mycket bättre.. -,-

Sen, som jag sa till Helenis igår, jag vet inte hur många riktigt snygga killar jag sett på senaste tiden. Sen jag tog studenten så är det nästan bara sådana man ser ju, och man triiivs. I rhodos var det bara snygga killar man såg och man lyckades lista ut var alla snygga killarna från Sverige höll till. När man sen kom hem så såg ingen bra ut, men efter 2 veckor så jaaah. Riktigt heta, och som jag även sa till Helena igår, jag får ont i hjärtat när jag ser dem. Hahaha, ta det inte bokstavligt talat. Men fyfan säger jag bara!
Och man dör ju inte att vara omringad av snygga killar ;)

. en av mina älsklingar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar