onsdag 28 juli 2010

you've stolen love away from me.

Kärleken är skit. Att jag går in i samma crap varje gång och att jag inte lär mig? Borde jag inte ha gjort det än?
Jo det borde jag, borde vara bättre på det här. Kunna se till så att jag inte behöver må så här. I suck, jag måste lära mig, måste bli bättre. De gör ont i kroppen, de gör ont i huvudet. Måste sluta tänka och gå vidare. Och även om jag försöker glömma han här nya så saknar han där gamla. Men jag saknar den person som han har en tendens att vara, inte den idioten som han visar för alla andra.

Idag har jag faktiskt varit hemma hela dagen, sovit och lite sådant. Fick städat mitt skrivbord också, men förvånar mig inte om det är fullpackat nästa vecka igen. Ser ut som skit, skiiiit. Därför jag inte träffat Helena idag, men hon hade ändå planerat att dumpa mig för någon annan. Fick precis läst det på hennes blogg, den jäveln :(
Nej, nu väntar jag på mat (hoppas den kommer snart) sen ska jag hoppa in i duschen och hoppas på en bättre känsla när jag kommer ut igen.
Sen imorgon är det jobb igen, har faktiskt saknat det idag. Jag och Liya på lindeborg medan Anette är i helsingborg. Längtar redan, faktiskt det är sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar