måndag 19 juli 2010

Doomed to failure.

Tänker inte säga så mycket om rubriken. Ni får typ tolka den som ni själv vill, men det är så jag känner om saker som hänt, händer och kommer att hända. Och jag är rädd att om jag berättar för mycket så kommer det verkligen att gå fel. Så därför vill jag först låta det ske, och när det skett så får ni veta. Kanske inte just på bloggen men kanske i verkligenheten. Om vi nu umgås vill säga?

Annars sen senaste har det inte hänt något speciellt, sprungit runt i lägenheten allmänt uttråkad, sur och irriterad. Uttråkad för jag inte har haft något att göra, sur för att jag inte haft något att göra och irriterad för att jag absolut inte haft något att göra. Buhu för mig, nah. Men jag kan gott konstatera att söndagar SUGER!
Därför..

. godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar