söndag 4 juli 2010

Surprise, surprise.

Alltså jag har kommit på mig själv, att i de flesta fall då jag ser en snygg kille så dras jag direkt till honom. Alltså inte så att jag sitter klistrad på honom, vilken idiot gör det? Men mer att jag sätter mig i närheten eller jah, typ så.
Som igår på bussen när jag skulle åka hem från Helena, så sitter det en kille som verkar se rätt bra (han satt med ansiktet i mobilen) långt fram i bussen. Och jag satte mig automatisk bakom honom, sen att det var en kille som tog studenten från Heleneholm ett år innan mig och att det sedan var en av de killar man la märke till i skolan och inte tyckte såg så bra ut behöver vi ju inte bry oss om.

Men så har det nog alltid varit för mig, känns sjukt skumt. Och nu tror jag inte att det är så enbart för mig, utan för flera andra i denna världen. Men varför känns det så dumt när man tänker på det?
Man vill bara bli uppmärksammad, eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar