torsdag 8 juli 2010

Been there and back.

Hahah, nej jag orkar inte mer. Jag har varit där förr och jag vill inte tillbaka. Så jag slutar här, stannar här och vänder här. Vänder tillbaka till det livet jag borde ha och inte till det som jag precis höll på att bli indragen i. Jag har varit där förr, och där mådde jag inte bra.

Godmorgon alla glada människor. Eller sura/ledsna/besvikna/trötta, du får vara vad du vill.
Vaknade för en halvtimme sen, och ställde då klockan för jag ville somna om. Men nääh, det fungerade inte alls. Jävla skit.
Så fick gå upp och så satte jag mig vid datan, har inte ens ätit frukost och jag orkar inte heller. Även om jag börjar bli lite hungrig nu, vafan. Ehm.. halv tre har jag möte uppe i stan och det var anledningen att jag satte mig vid datan från början, skulle kolla upp vart exakt det låg. Även om jag har en bra aning redan. Har inte hunnit göra de än heller. Sen ska man väl göra sig iordning för att åka iväg. Sedan någon gång ikväll startar min vecka hos Helena. Ska bo där till nästa onsdag tror jag det blir, men kan nog blogga ändå. Får låna en data hos henne ;)
Men frukost först, vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar