torsdag 22 juli 2010

There's a reason why the people in your past didn't make it till your future.

Hallojsan, tillbaka at home nu :)
Satt på bo01 och ni anar inte så roligt jag haft det. Sån jävla tur att jag stack dit och inte stanna hemma och sov tidigt som jag egentligen kände för då. Jag och Olsson flabbade som fan, undra om det någonsin kommer något smart ut Liyas mun. För det gjorde inte det idag x) Ska nog inte berätta här alla käppheter hon fick ur sig idag, får ju va lite snäll. Speciellt eftersom hon kanske läser detta sen. Mohahaha.
Men runt tio över tio körde Olsson oss alla hem och nu sitter jag här. När jag egentligen borde ligga nerbäddad i sängen. Kanske borde dra dit?
Jo, tror nog att jag gör det nu. Hoppas ni haft en trevlig torsdag, det har jag iaf.

. godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar