tisdag 6 juli 2010

If life doesn't go right, go left!

Hallu i rutan. Denna dagen har inte heller varit direkt speciell, vaknade någon gång vid tjugo över tio då min jobbcoach ringde och väckte mig. Bokade möte 14:30 på torsdag, så sen är väl jag i farten med jobbletande. Men om jag ska vara ärlig, så orkar jag inte. Vill ha sommarlov och njuta av ledig tid. Tycker jag växer upp alldeles för fort och är inte redo för att jobba och tjäna egna pengar än. Hur skönt det än skulle vara att inte behöva förlita sig på sina föräldrar när det gäller pengar längre, menmen..

Jag gick iaf upp och duschade, och gjorde mig iordning. Sen dess har jag bara legat i sängen och kollat på tv, smsat lite också. Såå jah, det är väl så min dag sett ut hitintills. Inget vidare jag vet, men that's my life. Men det matchar mig ju, jag är lat så jag orkar inte göra så mycket alltid. Och imorgon ska jag till tosselilla med Nilsson, Olsson och Helena. Kuuuul, måste gå upp någongång mellan 6 - 7. Hatar tidiga morgnar, trodde att jag skulle få slippa dem nu när skolan var slut och man inte har jobb xD
Men mat nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar