lördag 10 juli 2010

You're not worthy me.

Sitter hemma, nästan helt naken framför datan xD Nej, men ska springa in i duschen om några sekunder. Tänkte bara blogga lite snabbt.
Jah, blev ingen hästveda som sagt så farmor hämtade mig för en timme sedan hos Helena så att jag kunde få hennes nycklar. Mamma hittade inte mina så fick ta plan B. Farmor körde mig sedan hem och jag skulle egentligen bara dricka lite cola och snabbt in i duschen, men fastnade här. Ovanligt?
Egentligen har jag bråttom eftersom jag ska hinna bli klar och sedan sticka tillbaka till Helena för att hjälpa henne duka och flytta bord och liknande. Och kl 3 ungefär ska Harriet kommer förbi med New moon som hon fick låna innan jag åkte till Rhodos.

Kanske dax att skynda sig nu då om man ska vara ute ut duschen innan Harriet ringer på dörren? Om hon ens hittar hit, ska bli kul och se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar