lördag 10 juli 2010

The party don't start til' I walk in.

Klaur, finally I say. Men kommer inte iväg förrän mamma och pappa kommer hem från hästveda, och de kommer ta åratal. Tjejerna får börja äta utan mig tror jag. Men vi får se sen, får se när päronen kommer hem. Usch, kanske kan sticka till konsum så länge och sköta inhandlingen så slipper jag ta det på vägen till Helena sen. Så är det också fixat, ska fixa cigg (jag röker inte, det är till någon annan), och snacks till efter maten och strumbyxor. Ska nog fixa några hudfärgade.
Och nu tror ni inte att jag är klok, eller hur? "Vad ska hon med strumpbyxor i denna värmen?". Men det ska jag berätta för er kära vänner, att mina ben är missfärgade. Jag har bruna ben på framsidan men bakbenen är lika vita som de var när jag lämnade sverige för grekland. Så för att dölja liiiite, så tar jag hjälp av dem. Men också för att jag kan inte gå i kjol eller klänning utan att det gör ont på låren. Ni vet där mellan benen. Har för stora lår xD  men jag gillar dem ändå. Vet andra folk som har större så varför klaga?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar