tisdag 13 juli 2010

Chilligt värre.

Är det nu man ska säga godmorgon? ;)
Nah, bara skämtade. Jag fick faktiskt inte så mycket sömn som jag hade hoppats på, trots att mitt rum inte var en bastu så som Helenas extra-rum. Rätt svalt och skönt dock så låg mest i sängen och väntade på mat. Hann läsa lite tidningar och gå till konsum och köpa comviq till mobilien under tiden också. Rätt chilligt, sen blev det grill hos Helena men eftersom jag precis åkt hem därifrån orkade jag inte ikväll igen. Så jag stannade hemma, och här är jag.
Men vad jag ska hitta på nu är väl den stora frågan, Ugly betty går ju på tvn men jag är inte så intresserad av tv längre. Iaf inte det programmet, så vi får la se. Men kl 22 ska jag kolla på "so do you think you can dance" iaf. Vad ska ni göra? Chilla som mig eller ut och röja stan? Ha kul oavsett, men nu ska ni få dagens lista.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar