fredag 9 juli 2010

Framtiden får återstå som ett frågetecken.

What a beautiful day, isn't it? Äsch, de kvittar vad ni säger för jag vet inte ändå. Har kollat film hela dagen med Helenis blandat med sömn här och där. Ändå nice. Känns som dagen pågått i flera år, den tar ju aldrig slut. Men det är lugnt, känns skönt att slappa som vanligt ;) Inget ovanligt här inte, haha.
Åt lasagnette idag som Helena lagat, det enda jag hjälpte till med var dukning och smöra skålen som maten skulle ligga i. Känner mig alltid ivägen i köket, jag hör inte hemma där. Snackade i Rhodos att min man förmodligen kommer vara en fotbollsspelare, men nu börjar jag inte undra om han kommer vara både fotbollsspelare och bra i köket. Eller så får han vara en rik fotbollsspelare så man har råd med en kock. Fyfan vad det hade suttit bra. Att slippa laga mat :D

Och imorgon skulle jag egentligen till hästveda och hälsa på Sara som är på kollo. Men Helena ska ha tjejmiddag här imorgon vid 6 och Vi åker kl 5 från hästveda så fick jag ändra planerna. Så imorgon blir det hem till mig och fixa mig, sen tillbaka hit så Helena hinner göra sig iordning. Sen tjejkväll och kanske, kanske utgång till slakt på kvällen. Vi får se, så det kanske inte blir något bloggande imorgon. Det återstår att se :)
Nej men nu ska jag fixa dagens lista och sedan kolla facebook lite snabbt, sen vara social med Helenis. Om inte hon hinner somna innan jag blivit klar. Hahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar