onsdag 21 juli 2010

Upplev mer!

Alltså jag startade datan för att skriva ett inlägg, men det var för mer än en timme sen. Fastnade först på facebook och sedan lyckades jag (men tips från Liya) hitta en sida där man kan se "våra bästa år" avsnitt. Och eftersom jag missat så jävla mycket så kör jag från gårdagen program. Helt fantastiskt. Så imorgon ska jag ska dagens avsnitt :)

Jobbade idag :) från kl 8 - 15:30. En timme mindre idag men det gör la inget, pengar är pengar och samtidigt känner jag mig duktig. Skulle hämtas vid vårdcentralen tjugo i 7, men Annette (stavning?) kom tio i och då hade visst Liya försovit sig. Hahah, jag har jobbat två dagar och Liya varit försenad båda. Hur lyckas hon? Jo, hon ställer inte klockan utan litar på att sin kropp känner av vad tiden är. Kanske borde testa det någongång? NOT! ;D
Vi åkte sedan till Lund där vi städade en lägenhet på 55 kvadratmeter. Var klar klockan tolv och då vidare in till Malmö där vi lunchade och sedan en tur i Almgårdens byggnader. Sedan blev det folkets park. Imorgon hämtar Annette upp mig kvart i sju, så jag hoppas att Liya vaknar i tid ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar