fredag 16 juli 2010

Same shit, different day.

Tjenis! Haft en bra dag? Det får jag hoppas att ni haft, liksom det är ju FREDAG!
Vad har ni gjort idag då? Sjöbo marknad kanske, eller ni kanske inte gjort något än? Fest ikväll ? :)
Jag hade egentligen orkat det, men vettifan om mina kompisar är pepp på det så skippar nog att fråga. Jag brukar vara så att när jag vill göra något och fixar så att det händer så ångrar jag mig alltid och vill sitta hemma istället. Men vafan, pepp på fest (A) Börjar känna mig lite fjortisaktig...

Men iaf, var med Helena och hennes pappa på sjöbomarknad innan. Kom typ precis hem. Hittade massa men köpte desto mindre. Även om saker är skitfina så ska jag ha användning för dem, så kom hem med ett armband och 50kr fattigare. Dock kostade inte armbandet 50:- om ni trodde det, men köpte dricka och remmar också. Men så är det när man är fattig och inte har något jobb än, man får hålla hårt i sina pengar :(
Sen lyckades jag hitta en låt som jag började sjunga på i Rhodos men ingen kände igen, tur man har sin mobil alltså x) Men nu är man iaf hemma och ska göra absolut ingenting, får se vad kvällen bjuder på för underhållning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar