söndag 1 augusti 2010

aldrig mer, ALDRIG!

Fyfan, här har ni mitt ord. Visst, jag kanske kommer dricka igen men fan heller så mycket. Ska vara jävligt strikt med spriten och lyssna på mina föräldrar från och med nu. Vill inte vara med om gårdagen igen, aldrig mer.

Jah, det som skulle hända igår hände. Jag jobbade, fixade naglarna (dock lite struligt) och sen på kvällen blev det Forsbergs time. Jag och Olsson laddade upp med en vodka, och ja den tog slut. Sen runt halv tolv trampade vi in på bussen och satte oss rätt långt bak och fick senare sällskap av några killar. Lammkött -,-
Sen kommer jag inte ihåg mer, absolut ingenting. Jag vaknade upp 8 imorse av att jag behövde gå på toa, och jag trodde fan att jag skulle spy samtidigt. Hatar den känslan, sen somnade jag nästan på toan. Men lyckades hålla mig vaken på någon vänster och ta mig tillbaka till mitt rum där jag efter en stund lyckades somna igen.
Men har lovat mig själv, mina föräldrar, syskon och kompisar och nu lovar jag er också. Så mycket sprit, kommer ALDRIG mer in i min kropp. usch och fy.
Har mått illa vissa delar av dagen, men andra har varit helt okej. Jag har klarat mig bra ändå. Har kollat lite tv, lite film och fått i mig lite fiber och protein så de har varit najs.
Huvudorsaken till fyllan var nog att jag drack för mycket, men att jag varit uppe länge och var trött + att jag inte hade ätit direkt bra under dagen var nog något som hjälpte till rätt bra. Men mitt eget fel, så klandrar ingen eller inget.

Nah, nu ska jag nog sova tror jag.
Puss på er!

. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar