torsdag 15 juli 2010

Killing me softly?!

Niiiiiii anar inte hur min natt har varit, helt sick. Hahaha, och denna morgonen hur orkar jag egentligen? No idea :| you have to tell me!

Igår stack ju jag till Helena för förfest där vi typ fick en halvtimme på oss att festa innan vi skulle ta bussen till stan. Så typ lyssnade på musik och hann med att få ner två cider. Sen jah, 2 to go. Halv elva var det ännu en förfest, fast då på hipp. Där vi fick 2! flaskor rosè när vi egentligen bara skulle få 1. Så tänk er, 6 tjejer dela på två flaskor vin. Jah, ni får gissa hur det såg ut själv :)
Festen varade sen till kl 3, och under denna tiden hann man med att dansa, snacka fotboll med en från England (united eller arsenal). Mycket snack om Fabregas och Barcelona kom ju också med, vad annars liksom? :$ Sen träffade jag också på en kille som jag hade på msn innan men typ bara träffat en enda gång och då var vi långt ifrån varandra. Ja, det är väl en historia att ta någon annan gång haha.

Kl 3 kom mamma och hämtade mig och Helena, vi körde henne hem. Sen jag om väl hem runt halv 4 skulle jag tro och jag däckade nog direkt. Vaknade upp med smink och allting redo för att dra till det andra mötet. BARA om jag inte hade varit så jävla trött, höll nästan på att svimma av när jag skulle äta frukost och klä på mig. Men fick ta bussen upp till centralen där jag stötte på Helena och vi gick på mötet. Usch, never again I tell you. Men efter mötet gick jag iaf hem och sov en stund, vaknade vid 4 och har varit vaken sen dess.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar