tisdag 20 juli 2010

Utmattad!

ALDRIG att jag trodde att det skulle vara så jobbig. Alltså nej, tolka mig inte fel. Just då när jag gjorde det var det absolut inte jobbig, men nu efteråt! Nu när jag kommit hem. Känner mig helt matt i kroppen och jag bara hoppas det känns bättre efter imorgon.

Hahah, ja som ni vet så skulle jag arbeta idag ju. Jag såg helt fel på tiden men Liya räddade mig genom att själv va försenad så jag kom egentligen inte försent. Iaf så körde bilen från höjagatan kl 7. Först ut till Kirseberg där jag fick moppa och Liya putsa fönster på 9 trappor med 5 våningar i varje. Sedan blev vi körda till ett ställe närmare värnhem där jag moppade åter igen i 3 trappor med 6 våningar vardera. Tillslut blev det almgården där jag och Liya delade med att sopa 10 våningar i 2 olika trappor. Liya ville också vara rolig och trycka på nödstoppet i hissen, not funny I say.
Kom hem halv 4 och det var rätt chilligt, men la mig direkt på golvet. Men nu känns det rätt skönt, och jag kan anta att jag är trött eftersom jag typ sammanlagt sov 3½h inatt.
Nu väntar jag på mat, sen hör jag av mig igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar