söndag 18 juli 2010

Ändrade planer!

Sover ni? Jo, förmodligen.
Jag däremot kom precis hem. Olsson kom och hämta mig strax efter förra inlägget och med i bilen satt Liya. Körde till statoil där de skulle äta lite och sedan skulle vi komma på vad vi skulle hitta på. Ringde fille, som då sa att han var i en stuga i Gisslaved med stoffe och oliver. När vi sedan var på väg dit (hade inte lämnat malmö än) ringer de och säger att det bara var ett skämt. Sen helt plötsligt hamnar vi på en parkering i "möjligheternas" Nydala. Hahaha, möjligheterna för att bli rånad eller? x) Nej, men skämt åsido. Sen hamnade vi på stortorget utanför bk där vi snackade lite grann och sedan hämtade vi upp Hellberg, körde Liya hem och sen blev jag hemkörd.
Så nu är jag hemma where I belong. Och ska ut i vardagsrummet nu för lite wii med mammsen, sen tänderna sen sängen! Ni får sova så bra, om ni inte redan sover vill säga. Isf får jag önska er en trevlig söndag så hörs vi sen.

. godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar