onsdag 14 juli 2010

Flipflop

Hallu människor. Vad ska ni göra en onsdag som denna? Sova, chilla, festa?
Vet ni vad jag ska göra? FESTA x) Varför har jag ingen aning om, för jag ska upp 7 imorgon så idiotiskt att ens tänka på fest. Men har inte festat i Sverige sen Rhodos och eftersom det inte blev slagt i lördags så får man ta det idag istället. Kommer in gratis om vi blir 6 pers och så får man dela på en flaska rosè. Hmm, får se om alla kommer ;)
Så mammsis ska snart köra mig till Helenis där vi ska ha förfest, och inte hos Olsson denna gången. Känns skumt, haha. Hoppas bara att min frilla håller sig denna gången, annars är det illa. Och det är så jävla varmt så varför skulle min frilla inte fördärvas då? Äsch, får ta det som de kommer.

Nej men nu ska jag iväg och förfesta med tjejerna. Jo, det blir ingen dagens lista idag. Hinner inte. Orkar inte (A). Höreeees .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar