torsdag 22 juli 2010

Just gonna stand there and watch me burn?

Bo01 blir av :) Ungefär klockan sju ska tjejerna träffas och grilla lite. Om inte vädret ändrar sig helt plötsligt. Så Olsson kommer hämta upp mig någon gång i livet, men helst denna dagen ;)

Alltså jag vill ha körkort nu! Fattar ni hur skönt det vore att ha körtkort, kunna ta sig vart man vill. NÄR man vill. Inte behöva beroende av någon annan. Annars är man ju beroende av antingen föräldrar/kompisar med körtkort och bil eller bussarna ju. Men ha ett körtkort själv gör allt mycket lättare, jah, bara man har tillgång till en bil.
Det hade suttit jävligt fint med ett körkort så jag någongång kan vara den som hämtar upp alla när vi ska någonstans. Och så att vi har ytterligare en som kan köra hädanefter så inte Olsson ska behöva det ansvaret. Och bäst hade ju varit, om jag var den ytterligare en. Jag ÄLSKAR att köra bil, förutsagt att jag har en bra kör-dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar