söndag 18 juli 2010

Concience breaking.

Jag har dåligt samvete, riktigt dåligt. Jag har inte träffat mina kompisar sen vi hämtade betygen, vet fan ingenting vad som hänt de sen skolavslutningen, vad de gör, vad de känner. INGENTING!
Jag är helt jävla kass. Ferial, Harriet, Dardana, Sandra, Steffi, Josse, Malin, mina flickor :(
De som gjorde att man gick till skolan, oh god i miss them. Ska dock ta tag i mitt liv och se till att träffa dem! Harriet åker snart till Brasilien så henne måste man träffa snart! Sen tror jag att Dardana är i kosovo nu, men jag är inte säker. Kolla, ser ni? Dålig kompis, vet fan inte ens var mina kompisar är någonstans..

Men jag har ju varit mycket med Helena, Olsson, Nilsson och Sarah. Så är inte helt lost, hade varit riktigt illa om jag suttit hemma och inte haft kontakt med någon.
Men samtidigt, så är det inte många som hört av sig till mig heller. Ferial, Harriet, Dardana och Malin har, så nu ska jag se till att träffa dem och få de att älska mig igen ;)


1 kommentar: