torsdag 29 juli 2010

Never let the fear of striking out keeping you from playing the game.

Hallojsan, sitter här och försöker rimma. Varför har jag ingen aning om, men sitter med lawn, dawn och yawn i huvudet. De passar ändå rätt bra ihopa om man tänker efter. Man sitter på gräset/gräsmattan (lawn) och så börjar det bli kväll/skymning (dawn) och då förmodligen är man trött och det visas sig genom en gäspning (yawn). HAHAHAHA, klockrent x)

Idag jobbade jag rätt lite faktiskt, vi drog igenom lindeborg relativt snabbt (3h). Sen almgården på en halvtimme, om inte mindre. Och totalt var jag borta från hemmet i 5½h. Najsigt, och det värsta misstaget jag gjorde var nog att gå och lägga mig när jag kom hem. Jag var inte ens trött, och så sover jag till 17 en TORSDAG!?!? Vilken idiot gör något sådant, torsdagar är ju såå jävla tråkiga och nu betyder det att jag kommer sitta uppe halva natten helt freaking uttråkad. Skit också.
Nej nu vill jag ha mat, ska gå ut och skynda på processen lite i köket med risk för att hjälpa till. Bara det blir god mat så är jag nöjd. Ingen fallukorv *hoppashoppas*.   Men annars då, hur har er torsdag sett ut hitintills`?

ps:  jag har nog världens gulligaste katt x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar