lördag 1 maj 2010

Valborg !

Ingenting, och då menar jag verkligen INGENTING slår valborg med tjejerna <3
helt fantastiskt underbara 3 år tillsammans. Vi har firat valborg tillsammans alla 3 åren, man (jag) har typ alltid tänkt liksom eftersom allt va så kul förra gången så aldrig att det kommer återupplevas. Men hallååå, så fel man kan ha. Vi det var the same, om inte bättre ;D Bilder från kvällen läggs upp så fort the girls har skickat dem.
Älskar my homies, bak&fram, upp&ner, in&ut. Ja, you see the picture. Jag älskar mina friends på alla sätt det finns :)

Nu efter en kväll full av skratt så ska man äntligen gå och lägga sig. Saknar min säng :$
Bara en vecka kvar av praktiken, make it a fast one! Sen ska man njuta de sista 3 veckorna kvar av skolan. Fyfan vad tiden har gått snabbt, gråter snart så ska sluta skriva.
Vill bara säga ännu en gång, JAG ÄLSKAR ER! dumm dumm dumm dumm, dumm dumm dumm dumm (8)

. ciaoo



1 kommentar:

  1. i love youuuuuuuuuu johannaaa
    skitballt var det

    dardana

    SvaraRadera