lördag 1 maj 2010

Take them like toys, they are only boys.

Hahah, sa till er innan att jag inte kunde börja med andra handen förrän föräldrarna kommit hem. Jag kunde nog inte ha haft mer rätt, typ 15 min efter att jag skrivit förra inlägget så ringde de och bad mig att komma ut och hjälpa dem. Så jag håller på med naglarna nu ist. Jag somnade innan eftersom jag inte hade någonting att göra. Sen när jag vaknade gjorde jag maten, landgång, jag brukar sköta det när det väl är den maten. Hihi, mycket duktig flicka.

Nu är jag uttråkad och vetifan vad jag ska göra, har suttit i pyamas hela dagen men kan fan heller gå och lägga mig än. Har sovit halva dagen redan. Men tänker bara på vad jag ska göra med barnen i veckan, har fått en uppgift till av min handledare :N Typiskt. Kan ni hjälpa mig, vad kan man göra med 3 - 6 åringar? Behöver dock inte vara en lek.

Har slut på bilder med xD känns som jag väljer samma hela tiden, måste träffa tjejerna oftare eller göra mer så att det kommer in lite nyare bilder. Gaaah, heeelp me! ;D

. ciaoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar