fredag 21 maj 2010

Have it your way.

Hallå i rutan. Precis ätit middag, kan ni gissa vad? Naah, kunde väl tänka det. Men då ska ni få veta, BURGER KING. Känner mig så j'vla fullproppad just nu så det är inte sant. Och inte nog med det så hade jag redan skit ont i magen och detta gör det jue inte direkt bättre. Men jag överlever I think.

Jag har gått och tänkt hela dagen på att jag måste blogga, jag tror jag börjar bli besatt. Och nästan allt jag säger, säger jag att det måste hamna i bloggen. Yes, besatt är nog rätt ord. Måste skärpa mig, radikalt. Men iaf. Stack jag till skolan (Sandra var på bussen ;D) kl 9:05 och hade svenska i typ 15 minuter. Chilligt i högsta grad, fick iaf reda på mitt betyg. Fick fucking VG ! :D
Och hennes förklaring var "Jah, Johanna. Du har gjort väldigt bra ifrån dig nu i slutet och du fick väldigt bra på muntliga nationella så du ligger på ett starkt vg!".
Sen var det psyko och sedan fsf med redovisning som gick rätt bra ändå. Sedan stack man hem, för att vara hemma i ca 40min och sedan ta bussen tillbaka till skolan. Mötte Sandra där och stack sedan vidare till stan för att kolla skor och väska+kofta till studenten. Och jag hittade ett sätt där jag lätt sparar minst 100:- till något viktigare än en kofta. Hittade iaf min väska, svart och lite silvrig, me lajki. Men inga skor än :/ Vill hitta ett par fina ballerina. Får väl fortsätta leta.
Sen har jag suttit och smsat med Helenis och vi skulle hänga med ut ikv eller inte. Men jag känner verkligen inte för det idag så vi sa något om filmkväll istället. Så kanske sticker dit snart ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar