måndag 17 maj 2010

Avböjer en fortsättning med dig.

Någon gång måste man ta tag i sitt liv. Jag börjar nu, även om jag kommer vara nere någon gång lite då och då så kämpar jag faktiskt, jag gör mitt bästa för att hålla mig stark och glad. Tveka aldrig! Help me get back to the person I was before all this shit happened.

Hahah, jag försöker städa. Ja, ni läste rätt. Jag FÖRSÖKER men de går inget vidare bra. Dammsugade under skrivbordet men hann inte komma längre eftersom jag tryckte igång datan och fastnade vid facebook. Tror inte att den sidan är särskilt bra för min del, mitt rum måste städas liksom. Får väl fortsätta efter detta inlägget hehe.
Vaknade runt halv tio idag, min farmor kom då så gick upp och sa hej till henne. Men orkade inte sitta uppe så gick och la mig igen, vaknade sedan tjugo över ett. Behövligt, känner mig utvilad till max nu alltså. Och mamma har åkt iväg till sjukhuset och ska stanna där tills på fredag tror jag att det är. Hon ska på medicinrehab xD typ. Inte att hon missbrukar medicin, men det ska göra det lättare för henne att sluta med onödig medicin som läkarna tryckt på henne de närmaste 10åren.
Men it's all chill. Ska fortsätta städa nu, ha det så bra ;D

. cyaa



3 kommentarer:

  1. Stäng av datorn när du skall städa.

    xoxo

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, ja kanske borde göra de ;)

    SvaraRadera
  3. ingen dada's wallpaper där ser ja.
    hahahah :D

    <3

    dardish

    SvaraRadera