söndag 16 maj 2010

Tv-time

Jao, klockan är snart åtta och då börjar tv-söndag. Har tv-tisdag och tv-söndag. Det är ju då alla program sänds, borde nog egentligen göra kommunikationen men skippar den tills imorgon. Är ändå "ledig" då jue, hehe. Funderar på att tråka ut min klass helt genom att snacka om fotboll, men kan man verkligen snacka i 5 min om fotboll? Äsch, vi får se. Ni får reda på vad jag valde på tisdag tror jag.

Snart börjar gossip girl igen, just nu är det paus, och det tillhör egentligen min tv-söndag men inlägget kommer senare så idag skippar vi det inom den rubriken.
Föresten, i fredags under dagen så va jag med Sandra i stan (vet ej om jag berättade det för er) men iaf hittade min studentklänning och skor så nu kan man stryka det från listan. Och inbjudningskorten är skickade! Det börjar se bra ut.
Men nej, nu Gossip girl och sen resten av min tv tid.

. cyaa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar