torsdag 13 maj 2010

Gör ingenting som du kommer att ångra sen!

Känns fortfarande som lördag -,-
Men bara torsdag, hahah. Denna dagen kan ju inte gå långsammare, trött på den liksom.

Hade lite "catfight" med Emma innan, och hon slog upp min lätt, mina tänder och min tungspets. Snacka om att jag hade ont och precis när det smällde till så kändes det som om hela huvudet skulle åka av. Vi busade runt inne i stora rummet så smäller hon till min hand så att den trycks med fart upp i ansiktet på mig, och i min hand håller jag mobilen. Kan ni gissa vad som träffade ansiktet med den värsta smällen då?
Fick iaf en fläskläpp som faktiskt redan börjar lägga sig, skööönt.
Nu vetifan vad jag ska göra, men Emma ska iaf få låna datan. Lovade henne det innan (innan smällen alltså) hahah xD
Och hör jag inte av mig igen förräns imorgon så kan jag lika bra berätta att imorgon ska jag dra med Sandra till stan och fixa studentklänning och skor. Så mitt bankkonto kommer vara totalt tomt efter morgondagens alla shoppinghändelser. Gaaaaah!
And btw, take the rubrik som en läxa ;)

. ciaoo



1 kommentar: