söndag 30 maj 2010

You got it, what I want..

Jason Derulo - The sky's the limit.
Ni mååste typ lyssna på den låten, den är helt fast i huvudet på mig. Inte klokt vafan. Säkert bara för att Patti och Olsson körde den så mycket i fredags och igår. Men den är riktigt bra också så jag klandrar dem inte!

Jag är trött -,-  kan det bero på att jag kom hem så jävla sent inatt och vaknade så jävla tidigt idag? Jo, det kan väl inte bero på något annat. För jag är liksom inte gjort ett piss idag, bara suttit och gjort absolut ingenting xD me lajki.
Nu ska jag ladda över musik från datan till mobilen så jag har något nytt att lyssna på när datan är avstängd.
Sen ska jag kolla tv resterande av kvällen och bara njuta av ledig tid. Hahah, sen i veckan kommer allvaret! Studenten närmar sig..



1 kommentar: