torsdag 29 april 2010

Älska mig för den jag är, annars blir de bara besvär.

Tudelu. Precis plattat håret, ska bara klippa ner min nagel sen är jag klar för sängen. Ska öppna på dagiset imorgon så det är väl lika bra att sova nu I think.

Hahah, min blogg har blivit riktigt tråkig på sistonde. Skriver jue bara om mina dagar nu mera, nej ska börja bli lite mer kreativ haha. Men får komma på nått någon annan dag. Ska skriva lite om idag först, ;)

Va i skolan en halvtimme imorse för det sista provet i Italienska xD fick samtidigt tillbaka hörförståelsen och läsförståelsen. VG i båda ;D me lajk. På tisdag får jag antagligen tillbaka det skriftliga och hoppas det gick bra i det med.
Sen efter det blev det praktik, börjar seriöst få damp på min handledare. Vilken tur att det snart bara är en vecka kvar. gaaaah.
Imorgon är det valborgish, ska dock först praktisera sen slutar man vid halv 3. Ska hem, byta kläder och sedan möta upp Sandra på city gross. Vi ska handla maten, sen sticker vi till pildammarna och möter resten av gänget. Sedan blir det lite chill som i gamla tider (känner mig som typ 80år när jag skriver sådär xD) och sedan blir det brasa. Ska förhoppningsvis möta upp Helena m.fl då med :) Hoppas ni andra får en bra kväll, för det ska fan jag ha!

Ni får liite bilder från förra valborg, den bästa <3

. ciaoo












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar