lördag 15 maj 2010

New and improved.

Va hemma hos Dardana med Ferial och Sandra igår. Hade lite chill tillsammans med pizza och film, alltid trevligt med girlzen.
Vi snackade om vad vi ville när vi blev äldre, så sa jag att det hade varit roligt om fler läste min blogg. Så började vi snacka om att jag skulle börja en ny blogg på blogg.se istället. Och när jag kom hem så testade jag faktiskt att göra en där, men jag förstod inte riktigt sidan så tog bort den nästan lika snabbt igen och valde att stanna här. Fixade lite med sidan istället och hoppas att den blir lite snyggare nu, hehe, nöjd faktiskt. Vad tycker ni?

Annars så är det en väldigt tråkig lördag, händer absolut ingenting. Blir väl att sitta instängd på rummet och pendla mellan datan och sängen, eftersom pappa blev sur på mig igår så orkar jag inte sitta där ute och hålla käften liksom så det blir bättre ensam på rummet.
Fast det är ingenting roligt på tvn heller, så får se hur länge jag överlever. Just nu är det "life of ryan - weekendbreak" så det är igång, och senare någon gång är det Mjällby - MFF på tv. Också något att kolla på kanske? Heja MFF iaf! Såå, är det någon som vill hitta på något så är jag öppen för förslag. Det är bara att skicka iväg ett sms och hoppas på att inte Emma tagit tillbaka mobilbatteriet tills dess.

. i'm off, cyaa



2 kommentarer: