söndag 2 maj 2010

Det börjar se bra ut :)

Det börjar dofta våååååår.
Seriöst, hur härligt är det inte att vakna till att solen tränger sig igenom persiennerna till rummet. Och känna hur varm man är under täcket. Riiiktigt härligt, tycker jag iaf. Den där känslan av att inte behöva resa sig upp direkt för man måste gå någonstans utan man vaknar av sig själv och kan ligga och dra sig hur länge man själv känner för det.
Hur känner man ens när det börjar bli vår? När jag satt och åt frukost så började jag fundera på det, hahah. Träden, de rosa och de gröna, börjar äntligen få färg. De ned klippta buskarna börjar växa och bli gröna istället för gråa. Solen lyser, och man ser skuggan 2m ut på gräset men vet att den skuggan försvinner snart för solen rör ju på sig. Och framförallt det börjar komma folk på fotbollsplanen, andra än de boul-människorna. De är jag sjukt trött på just nu. Men det börjar kännas braaaaau!
Rätt härligt ändå. Eller vad tycker ni?

Vaknade tidigt idag, typ halv tio. Det är tidigt för mig xD
Men bara för att 3 av mina klockor stod olika. Riktigt irriterande, mobilen stod på 10:20 medans klockan i fönstret stod på 9:35 och klockan på skrivbordet stod på 8:55. Men klockan i fönstret hade rätt. Så har fått ändra mobilen. Alltid att det är den som ska vara boven i dramat, heheh. Men åt frukost och sedan ringde jag Apollo och frågade om räkningen. Och det var som jag trodde, 3/4 av summan återstår. Måste prata med Helena men hon svarar inte i mobilen så hoppas hon ringer upp innan kl 14. Då är det typ försent.
Vad dagen bjuder på vet jag inte än, men vill fixa studentinbjudningarna och kanske försöka fixa lite läxor. Seeeeen måste jag se till att fixa uppgiften jag fick av min handledare. Daaaamp!

. ciaoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar