lördag 22 maj 2010

You can just chill..

Goderdagens! Åkte till Helena igår ändå ;)  satt hemma hos henne och kollade på film. Det blev "en sommar med Göran". Tror iaf att den hette så, hehe. Men det blev inte så längre, utan kl 12 åkte jag hem igen och var hemma lagom till ett.
Btw, hur fan kan det ta 4 minuter för en buss att ta sig från triangeln till gustav? Seriöst, när jag tog 7:an från Helena igår och åkte förbi triangeln så stod det att 5:an skulle komma om 2 minuter där men jag valde ändå att ta den från gustav. Och när jag kom fram där så skulle den komma om 6 minuter där? Hur går det till? :S

Sen idag har det inte hänt ett piss. Vaknade väl runt halv tolv tror jag, och åt frukost en timme senare medans pappa, Emma och Sara var ute och handlade. Känns skumt att inte ha mamma hemma, och att inte ens veta NÄR hon kommer hem. Jävla läkare, de gör allt för att ruinera folk. 80:-/natt och de försöker ha kvar mamma där extra länge. Vad fan gör de med henne egentligen? Borde kanske besöka henne och fråga, har ju inte snackat med henne sen i tisdags. Wierd, men iaf. Sen låg jag i sängen och kollade på jersey shore weekendbreak. Men stängde av tvn efter en stund och somnade. Sen ringde pappa och bad mig öppna till balkongen för de skulle komma in där. Hahah, då var det väl bara till att gå upp.
Ska bli kul och se när man somnar inatt då ;P
Ska förmodligen spela the sims2 nu, orkar inget annat och det verkar roligast just nu. Har ni något annat förslag så hör gärna av er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar