torsdag 27 maj 2010

Lösenord -,-

Jag är så fucking trött på massa lösenord. Liksom jag har fått den idèn med att om någon skulle komma på ett av mina lösenord så kan den mitt lösenord till alla andra. Så jag har varit dum nog att ha olika lösenord på alla olika sidor som jag är medlem på, vilket var en riktigt dålig idè. För vid varje månadsskifte så brukar de automatisk logga ut en och då måste man helt plötsligt komma ihåg vilket lösenord som leder vart. Så man sitter där och gissar och hoppas att man kommer rätt. För de flesta lösenord jag har är riktigt lika också, vilket gör det ännu jobbigare. Så nu har jag skrivit ner de flesta på en lapp så jag kan kolla där nästa gång jag skulle ha problem med inloggningen.

Annars idag så har jag varit i skolan, hade bara en lektion och i den fick jag VG. Så nu har jag bara 2 G, om det inte skulle visa sig att jag skulle få ett vg i praktik med. Skulle seriöst bli överlycklig då!
Efter skolan så åkte jag för att hälsa på mamma på sjukhuset, skulle egentligen snacka med läkarna om min student men de var upptagna så det blev inte så. Mamma får ta det snacket imorgon med dem, och gör hon inte det så åker farmor dit och rör om lite ;) heheh.
Sen åkte man hem och sov lite, faktiskt riktigt skönt och jag började läsa en bok som Emma har lånat. Ska nog testa att läsa ut den igen eftersom det var en evighet sedan jag läste en bok senast. Det skulle göra mig gott nu, så slipper jag tänka på att det endast är 7 dagar kvar till studenten! :|
Kommer slänga in dagens lista här snart, sen ska jag sticka ifrån datan lite för att fortsätta med boken.

. cyaa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar