torsdag 20 maj 2010

If all boys where out on the sea, what a good swimmer I would be.

Tjabba tjena hallå. Hur mår ni där ute?
Vädret här är underbart, men orkar inte skriva det på facebook. Alla andra har redan gjort det, höhö. Så jag väljer att skriva det här istället. Riktigt varmt, kvavt och mycket sol! Kan de bli härligare just nu? Liksom man känner sommaren, it's on its waaaay. Eller jah, vädermässigt iaf. Bara synd att det varit skola idag, man har ju inte solat ett piss. Speciellt nu när man behöver färgen, inför studenten ;D

Skola från 8:15 - 11:30. Jävla rektor, kallar ditt en så tidigt BARA för att säga till mig att matte B inte kommer stå med i mitt vanliga betyg utan kommer i ett betyg sidan om. Lönt?! :S
Men iaf, hade Ferriberri där så jag va inte ensam hela morgonen. Sen på stödlektionen så gick vi på någon dansuppvisning, någorlunda bra kanske den var inte mer iaf. Sen hem, farmor kom och väckte mig som vanligt. Hon skulle plantera lite blommor åt mamma, men jag gick sedan vid 14:20 igen. Skulle tillbaka till skolan och öva inför ecuadorredovisningen som sker på tisdag nästa vecka tjejer! Don't forget.
Sen har det inte varit särskilt mycket efter det, kom hem. Vilade (sov icke) och åt sedan middag. Måste checka igenom vad jag ska säga inför redovisningen imorgon -,- 
Faaast Biggest loser om 17 minuter, så det får bli efter det. Hehe, nej sedan kommer nog också dagens lista någon gång senare. Funderar på att leta en ny lista så det blir lite variation på frågorna, vad tycker ni? Eller borde jag skippa det helt? ;O Naaah, gillar att vara egoistisk ibland.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar