onsdag 19 maj 2010

If life doesn't go right, go left!

Klockan börjar närma sig tidpunkten SE:NT.
Nu va jag lite roligt, eller hur? Erkänn it! Men yeah, skaffade typ precis spotify. Kanske dags efter att alla har de, men ska inte ta åt mig äran. Ni får lov att tacka Ferriberri som sa åt mig. Men problemet är, när jag skaffar massa sådana saker så kommer jag aldrig på vilka j'vla låtar jag brukar lyssna på xD Så sitter här med tom hjärna (vet att det är vanligt) haha, men sluta mobba mig nu. Såå kom gärna med förslag på lite låtar.

Ska stänga ner datan snart, och lägga in batteriet i mobilen igen. Så har någon försökt nå mig där så har ni gjort det förgäves. Emma har batteriet, haha. Men ska sova snart you know, och kanske kolla lite scrubs innan. Sen blir det rektorn imorgon kvart över 8. DAMP. Men ska dit och se vad han vill mig och mina betyg :@

. nattii

2 kommentarer:

  1. Gölleg bäld. Spotifylistan kommer fyllas asfort.

    <3

    SvaraRadera
  2. Haha thankz. Jao det hoppas jag xD

    SvaraRadera