söndag 30 maj 2010

I don't need it

Hallå, dåligt uppdatering jag veet. Men det kan icke hjälpas, har inte varit hemma direkt mycket i helgen och när jag väl varit hemma så har jag inte haft tid för datan. Så det fick bli att jag skippat bloggen (A)
Men hade tänkt att jag skulle dra genom vad som hänt under helgen för er som är intresserade.

Fredag: Stack med Helena på arbetsintervju i sista minu, barnflicka. Sedan hem till henne fixa till sig och sådant sedan hem till Olsson för förfest innan utgång till skeppsbron. Kom väl hem runt halv 4 någon gång. Och däckade typ direkt.
Lördag: Låg hemma och läste klart boken jag snott från Emma. Sedan stack jag hem till Olsson på taco-kväll, och trodde vi skulle kolla på eurovision finalen xD men så blev inte fallet, även om jag fick se att Tyskland vann! Nicht gut. Men iaf, de bjöd in några killar senare så fick hämta smink och kläderna jag lämnade hos Helena på fredagen. En trevlig kväll som avslutades med att Olsson körde mig hem, och jag var väl hemma någon gång mellan 3 och 4.

Nu fick ni ta del av min underbara helg med fantastiska vänner, och idag är det morsdag så kanske ska hälsa på mamma på sjukhuset senare. Vi får se vad som händer, men förmodligen blir dagen bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar