söndag 23 maj 2010

Now your to busy for me, like I was to you.

Tjenisen. Jag måste medge att jag hatar söndagar. Ordentligt, inte lite utan riktigt mycket. Men vad kan jag göra åt saken?
Vaknade någon gång innan elva då jag hörde farmors röst i köket, alltid att hon ska väcka mig när jag vill sova länge. Jävla kvinna xD Hon tog iaf med sig Emma och Sara till Aggarp där de skulle kolla på en ny hund till farmor. Så då fick jag tillfälle att plugga utan störningar, såg till att läsa religionen en gång ordentligt sen låg jag bara mest och glodde lite överallt i rummet och tänkte lite på allt möjligt.
Sen somnade jag någon gång vid 14 igen, och vetifan när jag vaknade nästa gång. Kanske runt 16 kan jag tro. Och har läst halva religionen igen, måste läsa sista halvan innan jag somnar inatt. För fick reda på av Emma innan att pappa har 4 MFF biljetter mot BP imorgon och då ska han ta med oss alla dit och då blir det middag på resturang, så hinner nog inte läsa direkt mycket imorgon. Men det gör väl ingenting skulle jag tro, får ändå bara G i religion så varför satsa på högre då? ;S
It's chill, me lajki.
Snackade med mamma innan också, hon kommer inte hem till denna veckan heller. Men hon får lov att åka hem nästa helg iaf. Men måste tillbaka till veckan efter igen, och hon har snackat med läkarna angående min student och hon får lov att komma hem under den dagen. Hahah, annars hade typ MAS sprängts i bitar ;)

Nu sitter jag och kollar på när Tre kronor precis tog vm-brons. Fy vad fattigt egentligen när de är kapabla till ett guld, skit lag! Men äsch, sverige lyckas alltid göra bort sig på något sätt. Se bara på Zlatan, är han misslyckad just nu eller vad? xD  nej, men han är duktig annars.
Men nu kom Malin, byebye ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar